Máme už své životní zkušenosti, ale nepohrdneme kvalitními informacemi, které na něco zajímavého upozorní, něco poradí a něco doporučí. Dobrá rada nad zlato, že?
Tipy na novinky na trhu, informace o nových trendech a vyjádření odborníků na různá témata
Paní Martina si nám postěžovala, že po objednávce zboží za 179 korun dostala při doručení zásilky výzvu k platbě částky 1195 korun a příslib zasílání dalších balíčků. Není bohužel sama, takové případy se množí jak houby po dešti.
Máme další možnost, jak hájit svá spotřebitelská práva. Stačí napsat mail do nové poradny a tam nám odborník poradí, jak máme dál postupovat. Nenechávejme si líbit, jak se k nám někteří obchodníci chovají. Když nebudeme mlčet, přinutíme je k fair hře.
Po dlouhých letech nízkého zájmu o spotřebitelská práva se toto téma stává nyní aktuálním i v České republice. Časopis dTest v reakci na velké množství spotřebitelských dotazů zahajuje veřejný provoz další bezplatné poradny.
Kvalita potravin, podvodné obchody i nefér přístup prodejců. To jsou témata, která se čím dál častěji dostávají do popředí zájmu médií. Spotřebitelé se o svá práva začínají více zajímat a aktivně se o ně zasazovat. „Aktivní přístup spotřebitelů oceňujeme a vycházíme jim vstříc naší bezplatnou poradnou,“ vysvětluje vedoucí poradny časopisu dTest Lukáš Zelený.
Poradna časopisu dTest funguje v podobě bezplatné telefonické linky již rok a půl. Jen od začátku roku 2012 vyřešili její poradci a poradkyně více než 5 000 dotazů. V reakci na velký zájem volajících se poradna nyní zpřístupňuje široké veřejnosti také v elektronické formě. Každý zájemce tak může na stránce http://www.dtest.cz/e-poradna zadat svůj dotaz týkající se problémů se zbožím a službami či příbuzných témat. Odpověď následně obdrží e-mailem.
Právníci časopisu dTest sestavili také brožuru „Základní vzory pro řešení spotřebitelských problémů“, která je zdarma ke stažení na stránkách www.dtest.cz. „Brožuru v elektronické podobě zašleme zájemcům i po zavolání na naši linku 299 149 009. Zákazníci tu najdou vzory pro řešení nejčastějších situací jako reklamace výrobku, odstupování od smluv, reklamace vyúčtování služeb elektronických komunikací nebo reklamace vyúčtování elektřiny či plynu,“ dodává Lukáš Zelený.
Brožura ke stažení na www.dtest.cz/rady.
Zpět 0 příspěvků