Máme už své životní zkušenosti, ale nepohrdneme kvalitními informacemi, které na něco zajímavého upozorní, něco poradí a něco doporučí. Dobrá rada nad zlato, že?
Tipy na novinky na trhu, informace o nových trendech a vyjádření odborníků na různá témata
Paní Martina si nám postěžovala, že po objednávce zboží za 179 korun dostala při doručení zásilky výzvu k platbě částky 1195 korun a příslib zasílání dalších balíčků. Není bohužel sama, takové případy se množí jak houby po dešti.
Pokud víte, že budete potřebovat složitější radu ohledně důchodového pojištění nebo chcete získat informativní výpočet důchodu, objednejte si termín návštěvy klientského centra při pražském ústředí České správy sociálního zabezpečení (ČSSZ). Pro tuto novou službu klientům zřídila ČSSZ speciální telefonní linku +420 257 062 869.
Služba je určena zejména klientům, kteří potřebují poskytnout obsáhlejší konzultaci. „Vyškolení odborníci se budou moci předem seznámit s průběhem důchodového pojištění klienta a jednání bude konkrétnější a efektivnější. Jde tedy o exkluzivní službu nad běžný standard toho, co klientské centrum při ústředí ČSSZ v důchodové agendě poskytuje. Věřím, že novou službu klienti ocení, hlavně ti mimopražští,“ říká ústřední ředitel ČSSZ prof. JUDr. Vilém Kahoun, Ph.D.
Klienti si mohou termín pro osobní konzultaci objednávat od 15. května 2012, kdy ČSSZ provoz telefonní linky na čísle +420 257 062 869 zahájí, a to každý pracovní den od 8 do 12 h. Sjednání termínu bude možné uskutečnit až s měsíčním předstihem. Pro objednané konzultace je pak vyčleněn čtvrtek a pátek. Poskytování informací je samozřejmě bezplatné a týká se pouze zákonného důchodového pojištění, které zajišťuje ČSSZ.
Klientské centrum pro důchodové pojištění ČSSZ má úřední hodiny každý pracovní den – pondělí a středa 8-17 h, úterý a čtvrtek 8–14:30 h, pátek 8–14 h. Sídlí při ústředí ČSSZ v ulici Křížová v Praze 5 a je dobře dostupné městskou hromadnou dopravou:
V klientském centru při ústředí ČSSZ získají klienti informace obecného charakteru o podmínkách nároku na dávky důchodového pojištění, postupu při vyřizování žádostí o dávky důchodového pojištění, podmínkách a způsobu výplaty dávek důchodového pojištění v ČR i do zahraničí, způsobu realizace srážek z důchodů prováděných na základě výkonu rozhodnutí. Klientům poskytnou pracovníci též konkrétní informace týkající se jejich důchodových nároků. Výjimkou je sepisování žádostí o důchod, které klient řeší na okresní správě sociálního zabezpečení podle svého trvalého bydliště nebo na územním pracovišti Pražské správy sociálního zabezpečení.
Zpět 0 příspěvků