Nezoufalky.cz

Už jste členkou Nezoufalek?

Přihlásit

- nejnovější článek

Umíme si vychutnat všechny radosti, chceme žít naplno a nic nového nám není cizí. Jsme zvědavé, a tak rády hledáme, zkoušíme a vyměňujeme si svoje zážitky, abychom se vzájemně inspirovaly.

Reportáže, rozhovory a názorové blogy nejen o životním stylu

Opět jsem podlehla Stardance

Opět jsem podlehla Stardance

Letos jsem se zařekla, že už se dívat nebudu. Je to pořád stejné, stejní moderátoři, stejná porota, stejné komentáře. Ale pak jsem si stejně první díl pustila…. a už v tom jedu. Prostě ta noblesa, elegance a obdivuhodné výkony soutěžících mě zase dostaly. A komu fandím?

Můj „MILOVANÝ" VODAFONE

Vždycky jsem si myslela, že můj první a současně i poslední mobil bude fungovat pod hlavičkou Vodafonu. Bývali tam ochotní a příjemní i k nám, starším ročníkům, jenže doba spěchá někam do pryč, zřejmě všude a slůvko – bývali, je na místě.

Nervózní mláďata, drmolící informace, tvářící se na facku, když nereagujete dostatečně pohotově. Co se divíte? Zdržujete, protože potřebují obsloužit co nejvíc zákazníků a získat právě tolik bodů, o které si esemeskou jejich zaměstnavatel řekne téměř v okamžiku, kdy z provozovny rádi odejdete.

Ale po pořádku, jinak byste se vlastně ani nezasmáli. Brát tyhle dialogy vážně, je vám smutno a patříte k těm, co říkají: Bože, kam ten svět spěje?! Bohužel posledních pár let si často i jadrně v duchu odpovíte. A není to: Kam ho nasměrujete.

Jenže pak se stane, že vám přijde zpráva SMS, že jste špatně vyplnili žádost o převod čísla na jiný účet a máte poslat novou. Zavoláte dámě, která vám dala vizitku v domnění, že řekne, jak postupovat, ale všechno je jinak. Vynadá vám, protože ji voláte v den, kdy má volno, což nemůžete tušit a dá befel, ať si zavoláte na zákaznickou linku. Rozhodnete se za ní zajít osobně. Nemá čas, ale ujme se vás jiná. Té dáte nový vyplněný formulář, který ona zkontroluje, řekne, že je v pořádku. Odcházíte docela spokojeni.

Jenže pak nastupuje druhé – jenže, kdy za dalších 14 dnů vám přijde nová SMS, že máte opět špatně vyplněnou žádost, abyste ji opravili. Nechápete, protože i ta druhá prošla kontrolou na provozovně Vodafonu. Jen vám pomalu dochází trpělivost, protože tuhle „transakci“ se marně snažíte uskutečnit druhý měsíc.

Bohužel jste odkázáni na momentální náladu a chuť mladých lidí vám skutečně pomoci vaši žádost konečně vyřídit. Držte palce, abych se toho dočkala dřív, než nevydržím v klidu, vylítnu a za blbost a neschopnost jiných dostanu pokutu.

Zpět 0 příspěvků
Kniha týdne podle Nezoufalek
Nesmrtelný příběh v tanečních obrazech na jevišti Stavovského divadla

Nesmrtelný příběh v tanečních obrazech na jevišti Stavovského divadla

První premiérou Baletu Národního divadla v nové sezoně je Malá mořská víla – 10. listopadu ve Stavovském divadle.

Soutěž měsíce

Klub Nezoufalek - Přihlášení pro členky

Emailová adresa:
Heslo: