Umíme si vychutnat všechny radosti, chceme žít naplno a nic nového nám není cizí. Jsme zvědavé, a tak rády hledáme, zkoušíme a vyměňujeme si svoje zážitky, abychom se vzájemně inspirovaly.
Reportáže, rozhovory a názorové blogy nejen o životním stylu
Letos jsem se zařekla, že už se dívat nebudu. Je to pořád stejné, stejní moderátoři, stejná porota, stejné komentáře. Ale pak jsem si stejně první díl pustila…. a už v tom jedu. Prostě ta noblesa, elegance a obdivuhodné výkony soutěžících mě zase dostaly. A komu fandím?
Když jsem tuhle reklamu viděla v televizi poprvé, myslela jsem si, že chybka v poslechu je na mé straně. Přece nikdo nemůže udělat reklamu s textem: „Příjemné usínání u tohoto programu…“, jak vám přejí polštáře, a vy zjišťujete, že jde o prášky na spaní.
To je přece blbost, pouštět něco takového před pořadem, o kterém nic nevíte? Nebo naopak před tím, co o něm nemáte sice valné mínění, ale protože jde o seriál, který roky sledujete, takže se stejně na něj už automaticky díváte a žijete v naději, že se přece už konečně musí něco začít dít… Třetí varianta je nejlepší. Pouštět tohle uprostřed pořadu, který vás nebaví.
A najednou vás napadne: „Nejedná se nakonec jen o dobrý vtip? Realizace takové reklamy stojí strašný prachy, finální tvar schvaluje spousta lidí, a jeho zařazení do televizního vysílání někdo musí také odsouhlasit? “ Já bych diváky spíš na své tituly zvala, ale proti gustu?
Rozhodně je to příhodnější žert, než mlčky zdražené rohlíky, maso, zálety vašeho muže, nebo vyhazov z práce. Od té doby, co reklamu televizní stanice vysílají, si lámu hlavu vymyšlením něčeho podobného, jenže obsahem by měla být imunita na blbost.
Bohužel zatím nemám ani nosné téma, prachy na jeho zpracování, ani místnost, ze které bych slogan vypustila do světa. No, vlastně, ta místnost, kde se rodí dobré nápady by byla…
Zpět 0 příspěvků